هوش مصنوعی اسکرچ
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در زمینه ساختمان و ساخت و ساز، ادغام هوش هوش مصنوعی اسکرچ  مصنوعی مولد در فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک انقلاب بزرگ برای بخش ساخت و ساز در حال ظهور است.

 

هوش مصنوعی برای شرکت‌های این بخش به عنوان فرمولهوش مصنوعی اسکرچ  برنده ضروری است که به آنها امکان می‌دهد افق‌های تجاری جدید را کشف کنند، چابکی به دست آورند و کارایی عملیاتی خود را افزایش دهند

هوش مصنوعی به عنوان بردار انعطاف پذیری و تحول بخش

در مواجهه با وضعیت حساسی که با کاهش فعالیت در سه ماهه سوم سال 2023 برای VSE های این بخش مشخص شد، صنعت ساخت و ساز خود را در نقطه عطفی می بیند. با نزدیک به 1.73 میلیون کارگر، از جمله 1.27 میلیون کارمند[i]، این بخش برای کل اقتصاد فرانسه از اهمیت سرمایه ای برخوردار است.

در این چشم‌انداز در حال تغییر، هوش مصنوعی خود را بههوش مصنوعی اسکرچ  عنوان بردار نوآوری و انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد و فرصت‌های ارزشمندی را برای غلبه بر چالش‌های فعلی ارائه می‌دهد

هوش مصنوعی مدل های کسب و کار را در همه بخش ها متحول می کند. Salesforce به لطف ترکیبی عاقلانه از تخصص خود در CRM، داده ها و هوش مصنوعی، خود را به عنوان یک پیشگام با ظرفیت پشتیبانی از شرکت های این بخش در تحول دیجیتال و تبدیل آن به یک واقعیت ملموس معرفی می کند.

 

هوش مصنوعی به عنوان فرصتی برای بازارهای جدید

هوش مصنوعی Generative طیف گسترده ای از راه حل ها  هوش مصنوعی اسکرچ را برای برنامه ریزی و طراحی در ساخت و ساز ارائه می دهد. با بهره‌برداری از الگوریتم‌های تولید خودکار، معماران و مهندسان می‌توانند هر مرحله از این زنجیره ارزش را بهینه کنند: از محل سایت‌های ساخت‌وساز تا انتخاب مواد، از جمله انتخاب سیستم‌های انرژی. این رویکرد امکان کاوش در بازارهای جدید را با کارایی بیشتر و در عین حال مطابقت با استانداردهای بالاتر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ، هم از نظر کیفیت و هم از نظر اثرات زیست محیطی، ممکن می سازد.

در عین حال، چابکی در مدیریت پروژه ساخت‌وساز به لطف هوش مصنوعی اسکرچ  مدل‌های پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی ده برابر افزایش می‌یابد و امکان پیش‌بینی و مدیریت ریسک‌ها، هزینه‌ها و ضرب‌الاجل‌ها را با دقتی بی‌نظیر ممکن می‌سازد. بنابراین، تیم ها می توانند بر بهینه سازی هر مرحله از پروژه ها تمرکز کنند: از طرح معماری تا نهایی شدن پروژه، از جمله مدیریت خطرات ذاتی در بخش ساخت و ساز.

هوش مصنوعی به عنوان عاملی در بهبود تجربه مشتری

 

ادغام بین CRM، که به طور سنتی به مدیریت تعامل با مشتری هوش مصنوعی اسکرچ  اختصاص داده شده است، و هوش مصنوعی مولد، نحوه تعامل شرکت‌های ساختمانی با مشتریان خود را کاملاً متحول کرده است. با ترکیب داده‌های مشتری با الگوریتم‌های پیچیده، این شرکت‌ها اکنون می‌توانند تجربه مشتری فوق‌العاده‌ای را ارائه دهند. از طریق این رویکرد، آنها موفق به رمزگشایی ترجیحات فردی، تاریخچه خرید، و همچنین سایر رفتارهای خاص می شوند، بنابراین به آنها اجازه می دهند پیشنهادات، توصیه ها و خدمات سفارشی را مدل کنند و دقیقاً به نیازهای هر فرد مشتری پاسخ دهند هوش مصنوعی اسکرچ . این امر با افزایش چشمگیر 35 درصدی نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار در سال 2023 مشهود اس

 

 

هوش مصنوعی به عنوان یک موتور بهینه سازی فرآیند

 

 

فراتر از شخصی‌سازی مشتری، هوش مصنوعی مولد فرآیندها هوش مصنوعی اسکرچ ی داخلی را با خودکارسازی کارهای تکراری مانند جمع‌آوری، هماهنگ‌سازی و فعال‌سازی داده‌های مشتری بهینه می‌کند. این رویکرد امکان مدیریت کارآمدتر پروژه و کاهش قابل توجه مهلت‌ها را فراهم می‌کند، با صرفه‌جویی در هزینه‌ها طبق داده‌های سال 2023، 20% [ii] تخمین زده می‌شود.

 

 

 

ادغام هوش مصنوعی مولد در CRM نشانگر آغاز عصر هوش مصنوعی اسکرچ  جدیدی برای ساخت و ساز است که با شخصی سازی پیشرفته، بهینه سازی فرآیند، تجزیه و تحلیل پیش بینی و نوآوری یکپارچه از طریق طراحی مشخص می شود. این اتحاد آینده ای پررونق را برای صنعتی که در حال تغییر سریع به سمت دیجیتالی شدن است، نوید می دهد. جاده ترسیم شده است، شرکت های ساختمانی فقط باید از این فرصت استفاده کنند و به طور کامل از این انقلاب Scratch artificial intelligence  تکنولوژیک استقبال کنند تا در جهانی دائما در حال تغییر پیشرفت کنند.

 

 

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: